De twee partijen constateren dat de bereikbaarheid steeds verder onder druk komt te staan.

  • SuitedUpDev
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    2
    ·
    3 months ago

    Ministerie van Infra en water leek mij wel een goeie…

    Maar inderdaad, er moet gewoon lokale representatie komen voor het OV. Zowel van de medewerkers als de bewoners.

    Voor de bewoners, dan krijgen ze gewoon invloed op hoe vaak bussen rijden en welke haltes ze stoppen. Voor medewerkers lijkt het mij gewoon heel goed om te voorkomen dat je shit krijgt als, buschauffeurs die geen plaspauze hebben…

    • Anna@mastodon.nl
      link
      fedilink
      arrow-up
      2
      ·
      3 months ago

      @SuitedUpDev Goed nieuws, wij moeten allemaal al met het OV en dat gebeurt ook :)

      Slecht nieuws: ook als je dit door IenW laat regelen gaat het aanbesteed worden en valt het onder een variabele begroting. Het probleem is niet wie, het probleem is geld en waar dat aan uit te geven.