• johan
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    5
    ·
    edit-2
    9 months ago

    Ik ben hier niet per se tegen ofzo, maar jezus zeg de belastingdienst is één grote teringzooi en hier wordt tijd, moeite en geld in gestoken? Ik vind dit een soort oorbellen voor een kankerpatiënt. Het wordt er niet slechter door maar het is echt totaal niet waar de prioriteit zou moeten liggen en ondertussen ligt de patiënt op sterven.

  • Shelena
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    1
    ·
    9 months ago

    Ik begrijp niet helemaal waarom je zo veel testvideogesprekken nodig hebt. Hier zal toch gewoon genoeg onderzoek naar gedaan zijn en ervaring mee zijn op andere plekken dat wel een beetje bekend is hoe je dit moet aanpakken bij verschillende groepen mensen. Of niet?

  • sndrtj
    link
    fedilink
    Nederlands
    arrow-up
    1
    ·
    8 months ago

    Drie jaar te laat.

    Wij hadden een complexe situatie tijdens corona (had niks met corona te maken). Belastingtelefoonmedewerker 1 zegt maak een afspraak, belastingtelefoonmedewerker 2 laat weten dat dat niet mogelijk is tijdens een lockdown. Resultaat: waarschijnlijk 1000 euro teveel belasting betaald.